Search This Blog

15 June 2010

WC

adica World Cup.

update 2/23.06: si oportunist - ca sa ma laud acum ca eu stiam ca SUA o sa bata :p. pt diseara am dat germania si serbia. sa vedem
update 1/23.06: ieri m-am ofticat ca nu mi-a iesit niciun pronostic. da, sunt ofticos
update 2/21.06: daca nu ma ambitionam sa joc la spectacol, imi putea iesi ziua de azi la 100%. a trebuit sa dea ei 7 si sa-mi strice x-ul...
update 1/21.06: gata! Drogba e definitiv scos de la inima. o sa vada el... de Italia ce sa mai spun - cred ca vor castiga si editia asta. pentru azi avem x11 - am avut tentatia sa spun 211 dar poate se indura Cristinel s-o bage-n ate.
update 1/20.06: cu doua meciuri ramase din seria de 9 (vineri - duminica), am nimerit 3: Serbia, Olanda si Paraguay. Praf! Astept sa bata Italia si sa remizeze Brazilia cu Drogba :p
update 1/19/06: bine ca-mi iese (cu emotii) Serbia, dupa care SUA si verii lor de peste ocean o fac lata! de Ghana ce sa mai zic...
update 2/18.06: pentru azi si we: 221/11x/1x2
update 1/18.06: ieri a fost urgenta: 112. cu hentz au venit cu offside sa plece! am nimerit doar argentina. count 8
update 1/17.06: aseara a plouat prea tare cu goluri ca sa mai scriu ceva. azi dau 1/2/1, strict pe fler. sa vedem ce-o iesi :)
update 2/16.06: toti clopoteii sunau azi sa nu pun 1 la Spania. ultima oara cand nu-mi ascult intuitia.
update 1/16.06: semnele de azi sunt 2/1/1.
update 2/15.06: multumesc si Brazilia. cu Drogba nu mai vorbesc anul asta. count 6.
update 1/15.06: am pus X la NZL - SVK si mi-a iesit. meciul se termina cand fluiera arbitrul. count 5

Pana acum mi-au iesit 4 pronosticuri din 11. Sunt praf :)

Multumesc Argentina, Slovenia, Germania si Olanda.
Mai asteapta multumirile mele Brazilia si Coasta de Fildes. Vedem
.

No comments:

Post a Comment