Search This Blog

21 June 2010

Livin' on the edge

Vineri am avut parte de-o seara superba. Pisica m-a dus la concert, mi-a luat bere si floricele si a condus pana acasa. Sunt rasfatat :)

Concertul a facut toti banii si orele de stat in picioare. Deschiderea cu nemtii de la Reamonn a fost funny cu muzica ok si Supergirls, piesa ce are putea fi exponentul pasiunii lor pentru romance, dusa pana la insuratoare. Nu stiu ce era langa scena, dar am cules de prin vecini:




A urmat o demonstratie de pasiune si profesionalism. Locatia si perioada din viata trupei si a natiunii m-au dus la concert cu dorinta de a-i vedea pe cei de la Aerosmith, insa fara asteptari. Mi-am amintit insa acorduri, versuri si miscari, de cele mai multe ori mut de admiratie fata de calitatea muzicii si spectacolului pe care oameni de o varsta respectabila au stiut sa-l faca. Restul e prea frumos pentru orice comentariu:






Si din atmosfera pre-concert:



No comments:

Post a Comment