Search This Blog

23 June 2010

oLog

Mi se pare cel mai bun titlu pentru postul ce va urma; pastrand modul de formare, daca din weB Log a iesit Blog, atunci din electrO Log nu poate iesi decat Olog. Si, fatalitate! Se potriveste la fix. Fara curent electric, la tara. Pentru ca Bucurestiul nu poate avea periferii, el insusi fiind prin comportament si populatie o periferie, in functie de dispozitie variind centrul in jurul caruia se gaseste, din Istambul in, cel mai bun caz, sa zicem Viena. Revenind, fara curent electric la tara, sunt olog: nu vad, nu ma pot incalzi/raci, nu ma pot spala (nu e apa, nici rece, dar calda), nu pot comunica (cad si releele de GSM).

Iata asadar primele entry-uri din oLog:

6. Miercuri 23/06, 9:51 am - sun eu in call center si aflu din mesaj automat ca ei fac revizii pana la ora 17:00
5. Miercuri 23/06, 06:00 - 10:00 am - tensiunea revine in peak-uri de maxim 2 secunde - vreo 10 iteratii - toate echipamentele din casa sunt bulversate - sigurantele off manual
4. Miercuri, 23/06, 04:00 am - se intrerupe alimentarea cu energie electrica
3. Duminica, 20/06, 11:00 am - revine alimentarea cu multa supra tensiune; victime: centrala termica, dvd player, receiver hd (deviz estimativ initial 4-500 euro)
2. Duminica, 20/06, 9:00 am - call centerul Enel nu este functional
1. Duminica, 20/06, 3:00 am - furtuna, cade alimentarea cu energie electrica

in afara faptului ca nu pot (fizic) sa aleg alt operator, nu am alte comentarii.

No comments:

Post a Comment