Search This Blog

08 June 2010

Cutremur si YM

Vorbeam prin YM cu un prieten drag care se intoarce in tara dupa cativa ani in care a lucrat la Bruxelles. Luati fiecare ceea ce credeti din conversatie:

eu: vezi sa-ti iei oxigenul la tine
eu: romania se scufunda
prieten drag: nu se scufunda, se schimba
prieten drag: pe modelul vechi nu prea aveam loc
prieten drag: adica ai bani, ai imobiliare, ai pile ...
prieten drag: poate ca acum e randul nostru
prieten drag: daca inainte te plangeai ca nu e bun simt
prieten drag: asta nu se face fara o transformare puternica
prieten drag: iar criza ( dintr-o perspectiva optimista ) asta e
prieten drag: dar recunosc, sunt f deconectat de ce se intampla in jur
eu: scuze
eu: am fost un pic iesit
prieten drag: np
eu: economic se scufunda
eu: moralitatea nu se schimba prin soc
eu: ci prin educatie
eu: pt ca bunul simt
eu: e leegat de cei "7 ani de-acasa"
eu: si asta presupune generatii de bun simt
eu: dar care in cel mai bun caz
eu: abia se nasc
eu: copii de zi sunt crescuti intr-un mediu nociv
eu: si acasa si la scoala
eu: reperele lor sunt in bani, masi ni si celulare
eu: chiar de la 3 ani
eu: pt ca asta vad la mami si la tati
eu: schimbarea
eu: daca va fi
eu: va fi extrem de lunga
eu: iar criza asta economica
eu: va accentua criza de moralitate
eu: pt ca animalele vor deveni si mai agresive
eu: si vor vrea sa-si protejeze acele valori artificiale
eu: dar materiale
eu: se intampla deja in piata
eu: e nbunie si agresivitate f mare
prieten drag: daca o luam pe drumul apararii "valorilor" ai dreptate
prieten drag: sansa e de a schimba valorile
eu: :)
eu: esti naiv
eu: cine sa le schimbe?
prieten drag: nu, nu dau solutii :)
eu: aceste "valori" fara substanta sunt usor de obtinut
eu: de catre cei care au tupeu
eu: si lipsa de bun simt
eu: cu cat ai mai putina valoare umana
eu: cu atat esti mai aproape de bunastare materiala
eu: asta e paradoxul romaniei
eu: si atunci cine crezi ca reprezinta majoritatea
eu: si de-ar schimba un astfel de sistem?
prieten drag: dau un ex. benzina devine mm scumpa, masinile in raport cu salariile mai scumpe
prieten drag: o sol e car sharing
prieten drag: in clipa in care intri in ac sistem, iti dai seama ca masina nu te mai reprezinta, si atunci nu mai are aceea valoare pe care o are acum
prieten drag: pe sis asta se poate petrece o dematerializare
prieten drag: de asemenea o prob e somajul
eu: man
eu: o solutie e sa dai cu masina ta scumpa peste cel ce nu are
eu: sharing is caring
eu: caring presupune calitate umana, suflet
eu: noi ne-am animalizat
eu: crezi ca-i pasa de ceva aluia care si-a luat acum cu efort
eu: bmw seconf
eu: second
eu: somajul pentru ei nu-i o problema atat de mare
eu: pentru ca si acum sunt someri
eu: oricum e o corvoada sa lucreze pt cineva
eu: pt ca intotdeauna ei stiu mai bine
eu: si seful e un cretin ajuns acolo pe pile
eu: mai nasol e ca in multe cazuri asa si e
eu: dar romanul se descurca
eu: romanul de azi face "combinatii" care-i sporesc gradul de smecherie
eu: e ca un joc video prost
eu: am impresia ca-l vad pe mario cu un mare lant de aur la gat
eu: cu semnul $
eu: stii - nintendo?
eu: cum sare din "combinatie" in "combinatie" si la nivelul urmator are o masina mai scumpa
eu: :(
prieten drag: nu
eu: era doar o imagine
eu: nu exista un astfel de joc
eu: aia nu s-au gandit sa faca un joc pe care noi il traim
eu: e ironic
eu: exista si o masa de oameni care n-au nicio vina
eu: si nicio posibilitate
eu: ca parintii nostri
eu: ce sa mai faca ei la 60+ ani?
prieten drag: asa e
eu: nici nu pot sa se angajeze pe super bani
eu: nici sa se revolte
eu: nici pensii ca are grija guvernul
eu: pe bune
eu: stai in tara cat trebuie
eu: si dupa aia intoarce-te in lumea civilizata
eu: dupa ce-mi rezolv socotelile financiare
eu: ne vedem acolo
prieten drag:
eu: mie mi-a dat pe afara paharul cu naivitate
eu: nu mai intra
prieten drag: am facut pariu pe 6 trapiste cu contabilul ca zice ca ne vedem peste un an
eu: 6 ce?
prieten drag: beri belgiene
eu: aha
eu: cred ca o sa castige :)
prieten drag: plusezi ? :))
prieten drag: nu raman in tara
eu: evident
prieten drag: dar nici nu ma intorc in belgia
prieten drag: mai vedem
eu: poate va vedeti in napoli... :))
prieten drag: cand m-am intors ultima oara sa stii ca m-am gandit
prieten drag: ca dupa ce o sa vina furtuna, acolo poate sa fie un port bun
prieten drag: cel putin o perioada
eu: :)
eu: stii?
eu: e un proverb
eu: omul sfinteste locul
eu: no further comment
eu: de pomana am oaza mea acasa si la birou
eu: atunci cand esti norocos s-o ai la birou
eu: pt ca nu vreau sa fiu "biropat"
eu: si sunt totusi un animal social
eu: vreau si eu sa ies pe o terasa
eu: fara sa aud toate dejectiile lingvistice si sunetele produse de corpul uman
eu: si nu mi se pare ok sa pot face asta
eu: doar in locuri unde apa minerala e 3 euro
eu: cutremur in buc
eu: la propriu
prieten drag: ?
eu: s-a miscat pamantul
eu: sa-i scuture pe astia
eu: faina coincidenta :)

No comments:

Post a Comment