Search This Blog

24 June 2010

Italia pleaca din WC si bine face

Nu-mi place acest campionat mondial. WC e prea dur in romana si prea pretios in engleza. Ok, Franta nu joaca nimic si merita sa plece acasa cu tot cu ifosele si antrenorul lor care, poate doar mie, mi se pare retard. Nu conteaza fata de ce, doar retard (= intarziat, ok?).

Grupe deloc echilibrate, Italia furata de arbitri, Serbia batuta de Australia... dupa ce o sa vad si Anglia-Germania duminica, la cine sa ma uit?

Da, stiu: la Jabulani si vuvuzele. Cum bine spunea cineva, bagati-vi-le-n cur! Si la cat de lungi sunt, puteti continua sa suflati in ele... nici macar nu ma mai oftic pt ca mi-a plesnit receiverul HD. Ce palaria mea sa vad in HD? Slovacia - Coreea? Ar fi si asta o finala...

Poate ca sunt conservator, nostalgic, inflexibil, refractar la nou, habar n-am, etichetati-ma. Doar ca asta e primul CM la care adorm la meciuri. Vreau doar sa vad niste fotbal cu o minge care nu sare ca un cangur si cu oameni care canta pe stadion.

Ok, astept Champions' League.

Pana atunci, un tribut pentru o fosta mare echipa. Sa vedem noua generatie.

No comments:

Post a Comment