Search This Blog

22 June 2010

Electrica si Muzica anilor '80

Week-end-ul a fost electric. Asta pentru ca ENEL (fosta Electrica Muntenia Sud, daca nu ma insel) a considerat ca trebuie sa ma tina pe intuneric 8 (opt) ore. Sic, sic, nu le-a iesit! Au uitat ca soarele rasare devreme vara. Baieti buni, au remediat defectiunea in cel mai scurt timp, incercand si sa compenseze. Cred ca au trimis tensiune cat pentru toate cele opt ore de pauza, motiv pentru care centrala mea termica a plesnit si-a refuzat sa mai incalzeasca apa. Si eu as fi facut la fel in locul ei.

Cautand o siguranta pentru a incerca primul ajutor (btw, n-a functionat), mi-am revazut primul radio casetofon. Cu inregistrare! A durat o vreme, folosit initial in principal pentru incarcarea jocurilor pe CIP.



A fost inlocuit insa cu "state of the art technology", un dublu radio casetofon, la care am inregistrat prima mea compilatie de muzica. Caseta originala era a lui Costin J., caruia-i datorez si initierea mea in "Depeche Mode". Si pentru ca m-a apucat nostalgia, uite-un pic de sharing de pe acea compilatie:







No comments:

Post a Comment