Search This Blog

03 March 2010

Traim si iubim

"Cine n-are batrani, sa-si cumpere!" intelepciune populara redundanta, din moment ce insusi proverbul provine din experienta acumulata, din batranii fiecaruia. Batranii sunt buni, indiferent de varsta.

O doamna cu copii doar ceva mai tineri decat mine mi-a spus cu o vreme in urma ca intr-o relatie nu gasesti doar lapte si miere. Ajung la concluzia ca faptul ca poti trece fara bagaje peste lucruri care te nemultumesc este o dovada si o intarire a sentimentelor catre celalalt. Iubesti atunci cand omul ala atat de diferit si cateodata enervant iti e in continuare drag.

Un domn care are vreo 20 de ani in plus (dar care asculta Vibe FM, spre deosebire de Gold-ul presetat la mine in masina), ascultandu-ma cum ma plang de somn si epuizare, probabil satul de surprinderea mea ca mi se intampla din ce in ce mai des, imi replica: "Mestere, te-ai mai uitat in buletin?" Corpul ne lasa, spiritul oboseste - e de datoria noastra sa avem grija de ele.

Luna trecuta bunica mea a murit. Mamaie m-a crescut, m-a imbracat dimineata cu haine incalzite deasupra aragazului (pt ca afara erau -15 grade), m-a adus de la scoala cu facaletul, mi-a facut ochiuri cu cartofi prajiti si cafea cu lapte. Cineva, nu stiu cine, mi-a spus in biserica, la inmormantare: "Sa stii ca tu si sora ta ati fost lumina ei." M-a iubit, mult.

Astazi o prietena foarte draga a nascut. O fetita "grasana", ca s-o citez pe noua mamica. Imbatranim si noi, si ne vine timpul sa avem mai multa experienta, mai multa rabdare, mai multa intelepciune. Si sa ne iubim copiii, asa cum si noi am fost si suntem iubiti.
Sa avem grija de bebe de azi, de Ana, Lulu, Alex, Stefan, Matei, Alexandra, Teodora, Alex, Matei, Daria, Mihnea, David, Ina, Dara... lista continua si voi ma veti ierta pt ca stiti ca memoria mea e praf.


Mobile sent, please excuse any typos.

No comments:

Post a Comment