Search This Blog

23 March 2010

Martea cu trei ceasuri rele

Bunica-mea zicea mereu ca martea sunt trei ceasuri rele. Fatalitate! Cred ca daca le-ai cauta le-ai gasi pana si in cea mai linistita duminica. Tin minte ca atunci cand a fost tsunami in Asia m-am trezit c-un sentiment rar de bine. Relaxat eram si in 9/11.

Eu am o teorie un pic diferita, care spune ca, pentru oamenii doar un pic liberi, martea este (sa-mi fie scuzat) cea mai de rahat zi (n.a. pentru copii se va traduce Turkish Delight :p). Ma gandesc asa:
  • vineri: e deja week-end
  • sambata, duminica: liber
  • luni: inca nu te-ai trezit
  • marti: te trezesti si esti constient ca esti la munca
  • miercuri: trebuie sa vina week-end-ul
  • joi: maine e vineri...
ceea ce demonstreaza fara tagada ca martea e cea mai.

Pentru a contracara si ca sa recuperez nostalgia de vineri, vezi clipul de mai jos :


No comments:

Post a Comment