Search This Blog

02 March 2010

Coke


Vara lui 2006. Stokerau, mic orasel la 30km de Viena. Tipic austriac. Doi baieti din Romania, veniti la ceea ce pentru mine a fost cel mai fain training ever (multumesc IBM Global Sales School). Gasim cu greu hotelul, si mai greu parcarea (cu lift de masini catre subsol), check in. Rezolvam cu foamea, trecem peste diferentele culturale si ne trezim ca vrem sa ne cumparam una-alta. Dupa 6pm. Magazine inchise cu oameni zambitori, insa magazinele, desi amabile, in continuare inchise. Salvarea apare dupa colt - un cuplu de tineri pe care colegul meu ii abordeaza cu disperarea celui care-a batut strazile si moare de sete: "Hi guys, can you help us find some Coke?". Usor de imaginat figura individului - regretul meu etern ca n-am o poza cu situatia. Clarificarea "He means Coca-Cola" detensioneaza si ne calauzeste catre benzinaria aflata la 200m. De unde ne-am luat... tot ce-am avut nevoie.

La Multi Ani, Madalin, sa fii sanatos si fericit! I hope you can still find your Coke.

1 comment: