Search This Blog

22 July 2010

Zmeul in tricou galben

Dialogul dintre Contador si Schleck de pe Tourmalet mi-a adus aminte de un banc, vechi dar simpatic:



Cica Fat Frumos se batea cu Zmeul Zmeilor. Dupa o zi si o noapte de lupta, Zmeul il apuca pe Fat Frumos de mijloc si dintr-o data il infige in pamant pana la genunchi. Moment in care Fat Frumos vede un corb ce le privea lupta din inaltul cerului si-l cheama:
- Corbule, adu-mi apa in cioc, caci de voi castiga lupta, te voi umple de aur si toate bogatiile din lume!
Zis si facut. Corbul ii aduse apa, Fat Frumos se elibera si continua lupta. Dupa alte doua zile si doua nopti de lupta, Fat Frumos il infasca dintr-o data pe Zmeu si trantindu-l in pamant, il ingropa pana la gat. Corbul, ce privea de sus, se auzi chemat de catre Zmeu:
- Corbule, de-mi vei aduce un cioc de apa, voi castiga lupta si-ti voi da toate bogatiile si Printesa de sotie!
Corbul, auzind, ii aduse Zmeului apa. Inviorat, Zmeul se desprinse din stransoare, si cu un efort supranatural, asa de tare il izbi pe Fat Frumos ca-l ingropa in pamant pana la gat. Vazandu-l pe corb, ii spuse:
- Corbule, adu-mi de vrei un cioc de apa, ca de voi...
La care corbul il intrerupse:
- Auzi bah?! Ce pana mea faceti voi aici, va bateti sau beti apa?!

Contador si Schleck vorbeau. Asa e civilizat si noua ne place sa fim civilizati.

Week-end placut!

No comments:

Post a Comment