Search This Blog

05 July 2010

Neamtu' rules

URAAAA!

In sfarsit imi ies si mie niste pronosticuri mari :p De la nebunia Serbia-Germania 1-0 am dat-o de gard ori de cate ori am prezis ceva "in afara curentului". Ei bine, de data asta am mizat pe Olanda si Germania si sunt happy. M-am gandit ca nemtii nu au obiceiul sa faca mai mult de un pas gresit si pana acum mi-a iesit.

In WW2 a fost nevoie de Franta, Anglia, URSS si SUA pentru a-i scoate pe nemti de pe drumul lor. Nu discut nebunia care a generat drumul. Doar mi se pare funny ca acum au mai ramas Spania (de cate ori poate ulciorul sa mearga la apa?) si Olanda/Uruguay.

Cel putin la fotbal, ramane de validat ca e Deutchland uber alles.

Sa-i vedem apoi cum stau cu drumurile, industria, protectia sociala, cultura etc.



No comments:

Post a Comment