Search This Blog

22 July 2010

Lance, please forgive me

Am gresit de doua ori.

Prima oara atunci cand am crezut ca e ok sa merg in Le Tour cu steagul Luxemburgului. Chiar si pentru o etapa, a fost prea mult. Asa cum spectacolul din F1 a murit cu Senna, tot asa si spectacolul din Tur a cazut cu Lance. Drept urmare, pana la urmatorul ciclist real, voi face tururile viitoare cu steagul american.



A doua oara am gresit cand am crezut ca respectul fata de adversar, intr-o competitie, presupune sa faci tot ceea ce este corect posibil sa-l invingi. Sa-ti dai tot trupul pentru a ramane doar cu sufletul si sa stii ca ai facut tot ce poti pentru a castiga, in fata fretului sau a celui mai bun prieten. Cei doi baieti, Alberto Contador si Andy Schleck (in ordine alfabetica, pentru ca nu vad vreo diferenta de vreun fel) mi-au demonstrat ca astazi se castiga altfel. Prin negociere directa, in catarare pe Tourmalet. Jenant.

Am nimerit-o macar cu un lucru. Fratele mai mic, Andy, este intr-adevar mic.

No comments:

Post a Comment