Search This Blog

19 July 2010

All Dogs Go To Heaven

Am un prieten bun. Un catel pe care, acum mai bine de 10 ani, cand am plecat de la mama de acasa, am crezut ca l-am lasat acolo. Scapasem de iesitul afara, doar noi doi si-o tigara, de rosul sosetelor, de alergatul mingii, de dormitul pe picioarele mele sau langa mine in pat, mai ales daca veneam cu vreo fata.

Astazi mi-a spus sora-mea ca mai are o luna. O tumore la maxilar, incurabila. M-a busit plansul, si inca mai gasesc lacrimi, pentru ca eu nu l-am lasat niciodata. A fost mereu cu mine, in ganduri, in suflet, in amintiri... pana si in parolele mele.

Taz e prietenul meu si pana acum putini au stiut asta. Si mai frumos e ca el doar se bucura atunci cand ma vede, lasand la o parte reprosurile pe care mi le-ar putea face: ca ma vede rar, ca abia il bag in seama, ca voi nu stiti cine este el...

Taz e prietenul meu.



No comments:

Post a Comment