Search This Blog

18 May 2010

The power of dreams

Eu cred ca visele au o putere greu de banuit, venind din suflet cu o energie imensa. Mai cred ca, paradoxal, visele se implinesc atunci cand par a fi uitate, aruncate, pentru ca mintea spulbera finetea si fragilitatea lor. Telul, obiectivul, scopul setat rational nu va avea niciodata puterea visului ce vine din spirit. Este extrem de importanta o pauza; sa privesc copacii, vantul, motanul; sa ma odihnesc si sa-mi dau voie sa visez; atunci am vazut ce, cine, unde si cand se joaca in visul meu. Iar astazi, trezit, voi avea grija de vis, asa cum naturala este grija fata de orice copil.

The Power of Dreams" este sloganul Honda. Sambata am avut ocazia sa fiu prezent la un eveniment gazduit de Asko, dealer Honda, in care tehnologia, showul si spiritul s-au impletit. A rezultat un spectacol in care am vazut un robotel umanoid jucand fotbal, urcand trepte si aducand bauturi. Singura frustrare este ca ASIMO este atat de mic incat nu va ajunge niciodata la berea de pe ultimul raft. Trebuie sa-mi cumpar un frigider mai mic...













Trebuie sa ma mandresc cu urmatorul meu obiectiv :p - Honda CR-Z, coupe-ul sportiv hibrid cu cutie manuala, lansata in Romania duminica:





No comments:

Post a Comment