Search This Blog

21 September 2010

Constant reminders

Ma tot plang ca romanu e intr-un fel sau altul. Aseara, de exemplu, eram nemultumit ca suntem un popor care traieste din trecut, pentru viitor. Asta legat de un meci de fotbal - mai putin important.

Mai important e ca fac la fel. Mi-e mai simplu daca vor aparea acum mai multi care sa spuna: "Stai linistit, si eu fac asa". E un moment in care nu-mi doresc sa fiu special sau unic. Ma bucur ca am norocul ca cineva sa ma fi invatat sa vad consecintele actiunilor mele. To cut the long story short, observatia experimentala imi spune ca, ori de cate ori judec pe cineva, ajung sa fac la fel. Ca un dos de palma pe care mi-l da Universul ca sa-mi spuna "Na mah, hai descurca-te tu mai bine, ca tot esti cel mai destept!".

Well, incepem, fara a ne limita insa la, radacina:

No comments:

Post a Comment