Search This Blog

27 September 2010

Acum

atunci cand the end that's near e un nou inceput
atunci cand my way nu e the only way
atunci cand to face all and to stay tall inseamna sa-mi asum ce sunt si ce fac, cine-am fost si ce-am facut
atunci cand the regrets, though too few to mention, ma ajuta sa invat
atunci cand am lived a life that's full si traiesc si plinul zilei de azi
atunci cand vad ca each planned charted course si each planned careful step s-au intamplat altfel pentru ca asa trebuie
atunci cand pot sa think that I did all that, not in a shy way, and find it amusing
atunci cand my way is the given way that I'm following
atunci cand ai friends to sing to
e acum cand rezonez la o melodie pe care am ascutat-o pentru ca-i place mamei mele

wellcome back, tune of my spirit.

No comments:

Post a Comment