Search This Blog

29 April 2010

Pentru ca poate

Remember postul, un pic frustrat, in care keywords erau "Mai mult"? Azi mi s-a dovedit din nou real, intr-o maniera care pe mine pe moment m-a distrat iar acum incepe sa ma ingrijoreze.

Psk are cateodata o replica haioasa la intrebarea "De ce-a facut asta?" Si anume "Pentru ca poate."

Am decis azi ca Romania este tara lui "Pentru ca poate". Si asta pentru ca tirul bate girofarul. De ce? Simplu: "pentru ca poate". Povestea nu e spectaculoasa: o masina de jandarmi a incercat in toate felurile, cu girofarul si sirena puse in functiune, sa depaseasca un tir care nu voia sa se dea la o parte. Natural vine intrebarea: "de ce?" Raspunsul va deveni reflex: "pentru ca a putut". Distractia a durat cam 600m si e imortalizata in poza de mai jos. Pentru carcotasi, pana sa ajunga la intersectie, desi era posibil, tirul nu a lasat loc nici pe stanga, nici pe dreapta. Long story short, fratilor, ultimul sa stinga lumina. Ca ei oricum au faruri.


In acelasi spirit - ceea ce la mine in gMail are label "Trafici" - deja cunoscutii bizoni. O sa-i fotografiez si-o sa-i postez atunci cand tehnica si codul rutier imi vor permite:

1. Intersectia Sos Pipera cu Bd Barbu Vacarescu, prostii stau la coada si "cel ce poate" se descurca:



2. Special parking, special tunning, special people - special car: Audi Q8!?
V-am pupat. Diseara e spectacol de fotbal si nu vreau sa-mi alterez spiritul :p



.

1 comment:

  1. Din pacate este un AUDI Q7 si propietarul este un arab cunosc masina si propietarul

    ReplyDelete