Search This Blog

06 April 2010

Afara ploua

Desi in ultima vreme expresia este folosita pentru comentarii pro sau anti basesciene, am decis sa las politica la locul ei.

De fiecare data cand ploua imi vine in cap un refren. Repetat obsedant de-un domn inalt si slab, cu ochelari cu rame subtiri, preferand culori deschise (cel putin asa mi-l amintesc eu). Fiecare cu pacatele si cu calitatile lui, un tip simpatic si care reusea sa mai descreteasca frunti in birou.

Un birou care la un moment dat m-a calcat rau pe bataturi, dar din care probabil ca dau sau au dat in taste majoritatea celor care citesc aici. Faceam ordine zilele trecute si-am gasit agendele de la SP. Am ramas cu impresia puternica ca a fost cea mai eficienta perioada a mea. Nu din punct de vedere venit :), ci in zona a ceea ce faceam si a modului in care obtineam diferite rezultate. OK, cifrele au fost bune, dar in plus... mi-a placut.

Mi-a placut si pentru ca am avut cu cine sa discut, cu cine sa barfesc, cu cine sa muncesc, cu cine sa gandesc, cu cine sa glumesc, cu cine sa fumez, cu cine sa mananc, cu cine sa negociez, pe cine sa injur... iar acum am cui sa multumesc :)

Asadar, pentru a nu uita pe nimeni o sa-l iau pe Tibi ca si concept si exponent - sa-ti spun ca mi-a fost bine cu voi, ca va multumesc pentru lucrurile bune pe care mi le-ati dat si ca fara voi drumul meu ar fi fost altul.

Si cel mai important: te rog mai canta o data "...si afara ploua, ploua... "



[SP]

2 comments:

  1. Protestez, RAU!!!!!
    Este o melodie foarte frumoasa, care te face sa iti descretesti fruntile!!!!!!!!
    Si nu mai sunt slab si cu ochelari: sunt BINE :), fara ochelari, maritat si cu copil acasa

    ReplyDelete
  2. Pai "Bine" inseamna si slab cu ochelari... nu ca maritat si cu copil n-ar fi si mai bine. Ai grija la overweight :P

    ReplyDelete