Search This Blog

10 May 2011

La spalatorie

Sunt la spalatorie cu masina. Singur. Ori e criza, ori e ora de vina (a inceput romanul sa munceasca), ori ceilalti stiu ca azi mai tarziu o sa ploua.

Anyway, baiatul da de zor din furtunul cu presiune iar eu imi arunc privirea pe geam. Aproape simultan, in curte parcheaza doua masini, paralel, la cativa metri distanta. Dupa cum au venit am crezut ca sunt impreuna. Un Jeep si o Alfa Romeo. In Jeep un cap blond cu ochelari de firma. In Alfa doi pusti, un el si o ea, simpatici si evident cuplu.

Pustiu' se da jos sa combine ceva c-un angajat al spalatoriei, ea ramane in masina. Usa Jeep-ului se deschide. Vad o glezna fina, apoi restul tinutei business si sexy. Vad si eu, vede si pustiul, vede si angajatul. Totul e ok pana aici.

Vede si pustoaica. Coboara din Alfa. Ochelarii pe cap. Da, e frumusica. Se duce la portbagaj langa baiat. Indreapta spatele. Ok. Isi aranjeaza pantalonii. Ok, ok, am zis ca-i frumusica. Acum vede si pustiul si isi ia ochii de la (mai nou) corpul blond. Aia mica se relaxeaza, angajatul pleaca, blonda isi vede si ea de drum.

Am spuma pe geam si nu mai apuc sa vad cum viata continua sa curga :)


*mobile sent, please ignore any typos

No comments:

Post a Comment