Search This Blog

08 March 2011

La multi ani, dragelor!

La multi ani, Mama!
La multi ani, Mirela!
La multi ani, Clara!
La multi ani, Simona!
La multi ani, Bia!

La multi ani tuturor femeilor si fetelor care fac si au facut parte din viata mea!

Imi aduc aminte ca prima oara m-am indragostit de o actrita de teatru TV. Mi-am luat inima-n dinti si i-am spus mamei. Cred ca a zambit si mi-a explicat ca e o diferenta de varsta prea mare intre noi, si ca doamna aia are si ea un sot. Sticla oricum nu ne despartea. Si nu m-a convins.

Apoi, la gradinita. Imi pare rau ca nu mai stiu cum o cheama. Vreme lunga am tinut minte. Am vazut insa o poza la mama atunci cand eram in liceu si n-am inteles ce-a fost in capul meu :)

Am continuat sa am pasiuni din Clasa I si pana acum, cele copilaresti si adolescentine durand maxim o luna. Veri frumoase la mare, teribilisme, concursuri, numaratori (I've got five on it deja insemna altceva). Exista femei minunate in viata mea, care au ales apoi sa-si petreaca ani impreuna cu mine, cu bune si rele, doamne pe care le pretuiesc mult si pentru care port recunostinta.

Extraordinar ar trebui sa aiba grad de comparatie in fraza asta, pentru a putea spune ceva despre M. Cel mai frumos cadou pe care l-am primit vreodata este dorinta iubitei mele de a ne face o familie, de a ne purta copilul. Pentru ca-mi esti mereu alaturi, indiferent de timp, de loc sau de mod, eu am pentru tine un respect deosebit si toata dragostea mea.

No comments:

Post a Comment