Search This Blog

30 December 2010

La mai multe 29/12

am inceput ziua minunandu-ma de dimineata cu timpul facut de acasa pana pe Caramfil: 13 minute fara sa fortez; s-a cerut un post pe FB care cerea "la mai multe zile de 29 decembrie".

inspirata introducere; urmarea imediata este omul mereu placut cu tolba plina de lucruri utile si frumoase la care acum descopar harul fauririi de espresso delicioase

mai tarziu, in ciuda aparentei, 29 la birou, trei oameni in cladire (incluzand paznicul), cu o ora de business si powerpoint a dat un sentiment placut. daca o sa si iasa macar una din ce-am discutat va fi foarte bine. pentru toti.

in jur de 1:30 pm ajung la biroul lui tudor din rosetti. e placut. e functional, e cald, e bine plasat si impartit si incredibil de ieftin. e locul in care am simtit ca va fi bine. si asta le si doresc.

spre casa am chef de vibe. e fm. remember sash - stay :) ce vremuri!

casa ma primeste frumos, psk se alinta si o iubesc. in plus, unui barbat ii este mai buna o carne veche decat o salata noua. e carne si e deja facuta. lenea rules. mai mult, cea mai buna pasare-i tot porcu'

ne facem drum apoi spre titulescu. sara se bucura sa alergam un pic pe gheata. asigurarile ne tensioneaza dar pana la urma e ok.

la multi ani oanei! ca e mai frumos cu lume si rasete. prima oara anu' asta cand masha nu ma murdareste. avem o discutie doroftei-style pe care pare s-o aprecieze. de repetat. masa buna, tarta la fel. cola si apa. vinul e acasa. posibilitati de reducere a ratei - asa sa ne ajute dumnezeu!

vinul nu merge singur, chiar si acasa. la un film, zic. mai bine mai tarziu decat niciodata: legaturi bolnavicioase. bun. si muzica mi-a placut.

la mai multe zile de 29 decembrie. pentru ca viata frumoasa e mereu cu mine si-mi place cand ma viziteaza. sa stea cat mai mult :)




No comments:

Post a Comment