Search This Blog

13 October 2010

Week-end prelungit

Povestea incepe undeva saptamana trecuta. Ori din curentul de la Olimpia, ori din bravura de joi de la stadion. Mai putin important.

Vineri
dimineata simt ca ma tine ceva; iau un paracetamol, preventiv;
ma iau cu treba si drumurile peste zi, nu simt mare lucru;
seara deja nu mai e a mea; simptomele sunt mai puternice; imi recunosc infrangerea, nu bravez si procedez ca la carte: mananc echilibrat si usor, bag pilule, ceai, la somn;
greu, tarziu in noapte, adorm.

Sambata
ma trezesc dimineata cu viroza-n toi;
dorul de duca e mai mare si n-am stare deloc; abia am potrivit zilele astea; lasa ca ajung acolo, aer curat, bag un fervex si o sesiune sub plapuma si-o sa fiu ca nou;
drumul e relativ ok, sunt in stare sa si conduc;
a1- rm valcea - novaci - ranca;
ne cazam si repede la masa; doar ca nu pot manca nimic, nici fortat; la medicamente si la pat;
situatia devine incendiara spre ora meciului cu franta;
dupa meci, e atat de groasa incat febra scade doar dupa impachetari repetate in prosoape ude (mama lor de frantuji, uite ce febre mi-au dat);
mult prea aproape de creier pane;
peste noapte am un moment de luciditate si stare de bine - oi fi visat?

Duminica:
e imperativ sa mananc ceva; sunt convins ca daca reusesc sa mananc pot sa ies din stare;
micul dejun si compania excelente, dar curge greu de tot si nu se schimba nimic;
mi-e la fel de rau si a intrat cu noduri;
ma decid sa ascult vocea ratiunii de langa mine si s-o luam spre casa;
pe drum am mai dormit un pic - cat sa cred ca acasa imi voi reveni;
dupa o ora in propriul pat, ruta devine rudeni - universitar - matei bals;
la internare, 40 cu 2 - mai mica decat sambata dupa meci;

Luni
perfuzii, doctori, colegi de salon, antibiotice, consultatii, diagnostic nesigur, dizzy
nimeni nu vrea sa ia bani - unde-am nimerit?!

Marti
prima zi fara febra - aniversarea lui 37;
medicii se decid ca-i pneumonie si ca ma tin pana lunea cealalta;
pofta de mancare revine;
citit; odihna...

intre timp m-am lamurit c-am nimerit tot in romania: de ce daca in spital trebuie sa pastrezi linistea, fiecare infirmiera tranteste usa si cosul de gunoi si vorbeste cat poate de tare? si vin in 4 echipe de cate 2, intre 6:00 si 8:00 am


No comments:

Post a Comment