Search This Blog

15 October 2010

Happy Hours

"Pastrati Linistea si Curatenia!"
"Fumatul este strict interzis, atat in cladiri cat si in curte! Amenda 100 ron."

Nu-mi dau seama daca cele de mai sus fac parte dintr-un set de reguli care-i privesc exclusiv pe pacientii spitalului sau se aplica si personalului. Sau personalul are happy hours?

***

Din recomandarile pentru tratarea aproape a fiecarei afectiuni, niciun medic nu omite sa mentioneze "evitarea stresului"; "somn prelungit", tot felu' de bullshit-uri. Cel putin asa le vad pe moment, parandu-mi-se implicite.
Ei bine, din moment ce echipa de comando tranteste usile de perete si cosurile de gunoi, incepand sa-si urle ordinele de curatenie si cele primite de la neamuri sau Jose Armando inca de la 6:00 am, e posibil sa ma insel.
Pe de alta parten again, astea of happy hours.

Si daca nu-i un spital? Beau, mananc, sunt intins, imi baga in vena, am luat si niste prafuri, avem happy hours... cred ca sunt in club si m-am imbatat rau. Cand ma trezesc sa vina cineva sa ma ia.

No comments:

Post a Comment