Search This Blog

13 August 2010

Casca si dintele albastru

Am vrut si eu o casca pt telefon, ca sa pot vorbi legal din masina. Cum cea cu fir care-a venit cu telefonul a cedat si si-a pastrat o singura proprietate, cea de a ma spanzura, m-am gandit la o casca pe bluetooth.

Shop online, pt ca saptamana fiind aglomerata nu pot sa cobor la 20m de sediu sa-mi iau una de la Germanos.  Hmm... Ma ajuta o colega s-o comand, ma suna chiar sa-i confirm modelul. Pe care model l-am ales folosind urmatoarele criterii: sa fie listat la categoria "accesorii gsm", "casca bluetooth", "in stoc in Bucuresti". Cum exista o singura varianta care sa satisfaca toate acestea, alegerea e simpla.

Astazi am ajuns la birou dupa pranz, prima parte a zilei fiind rezervata intalnirilor. Pe birou ma astepta casca. Uraa!!!! Ma uit. Cuget: "bah, astia de la Nokia sunt megalomani; de ce pana mea or fi pus casca aia intr-o cutie atat de mare... sa vezi ce de hartoage or fi pe langa!". Deschid cutia si... surpriza! Tata ar fi foarte fericit! Seamana cu castile profesionale pe care si le cumparase el la amplificatorul din '80. Si cu alea ale pilotilor de avion, doar ca n-are microfon... cred ca poti sa-i pui insa.

Well, gasesc eu o solutie. Dar daca vreti casca pt masina, nu va luati Nokia BH-503. Decat daca, vorba lui Cosmin, va place Robocop. Altfel, merge si una mai mica.

2 comments:

  1. hehehe ... ce frumoasa e, poti sa asculti muzica de la calculator ... recomand pentru masina plantronics 975 sau 925 (poate mai ai ceva puncte in vodafone)

    eu am luat de pe amazon dar am asteptat o luna sa vina

    spor,
    T

    ReplyDelete
  2. am coborat pana la urma la Germanos si mi-am luat un plantronics 210. din stoc. 65 lei, company charge. deci pana la urma e ok :p

    ReplyDelete