Search This Blog

24 December 2010

Craciun Fericit!

Clipul pe care-l voi sharui mai jos nu are aparent nici o legatura directa cu Craciunul. Astazi insa, in Ajun, este ziua in care m-am gandit sa dau clasicul sms de sarbatori. Diferenta fata de alte dati a fost ca am simtit ca vreau sa urez toate cele bune tuturor celor pe care-i cunosc sau pe care i-am cunoscut la un moment dat. Tuturor celor care, prin prezenta lor in viata mea, m-au ajutat sa fiu acum, aici, asa.

In seara asta, printr-un concurs de imprejurari, am ajuns la clipul de mai jos. Il voi sharui ca un omagiu adus unui prieten drag, caruia ii datorez multe si la care ma gandesc, exponential, cu recunostinta, chiar daca ne vedem sau ne auzim din an in paste. Exponential pentru ca macar astazi, sa-ti spun tie, oricui, celui sau celei care citesti aceste randuri si care esti sau ai fost la un moment, indiferent cand, cat, cum si unde, langa mine, ca iti multumesc si iti doresc Sarbatori Fericite!

La Multi Ani Sanatosi si Veseli!



Ok, hai sa fie si de sezon:

No comments:

Post a Comment