Search This Blog

06 September 2011

Azi nu e Joi

N-am mai scris de ceva vreme. Presat de timp si lipsit de chef, in raspuns sau pur si simplu pentru ca asa am simtit, am pus clipuri. Sau nimic.

Am inceput blogul din singuratate. Impreuna cu facebook, posturile aveau rolul sa ma faca mai prezent in vietile altora, oricine ar fi ei - familie, prieteni, dusmani, necunoscuti. La diverse momente m-au facut prezent si in viata mea.

Deci pana la urma blogul e bun. Macar ca ma ajuta sa vad ca ma schimb in fiecare zi, si asta se poate vedea din frecventa si contentul postarilor, in timp. Pentru Cata, o sa scriu acum ca m-am resemnat cu concluzia ca ma schimb in fiecare zi, intr-un fel sau altul. Mai rau sau mai bun, dupa standardele fiecaruia care isi ia din timp sa-mi judece vorbele si faptele.

Pana la urma insa, am intrat si-am scris pentru ca mi-era dor. Pentru ca am simtit nevoia sa postez ceva pentru joi, in avans. Dar a fost mult mai fun sa scriu despre azi si acum, doar pentru ca mi-era dor sa scriu pe blog.

Joi o sa vina si cu post si fara :)

No comments:

Post a Comment